Friday 15 September 2017

Once upon a time

Asa cum spuneam, sunt in cautare de ceva interesant care sa ma tina ocupata o ora intr-o zi de ... marti sau vineri. Si dupa, partial, dezamagirea cu Grimm si cum pana la Supernatural mai e ceva de asteptat, am gasit ceva ce marita atentie.

Once upon a time nu e o poveste cu monstri asa cum e Supernatural, nu e nici o poveste cu basme, asa cum se vrea a fi Grimm. E toate astea la un loc si inca ceva.

Bine, nu cred ca e mai bun la Supernatural, in primul rand ca nu am vazut atat de multe episoade, insa e un film bine scris, bine jucat si bine gandit. Imi place cum se desfasoara povestea, e cursiva, desi vorbeste de doua lumi paralele stie cum sa le uneasca intr-un singur fir, iar efectele speciale chiar sunt bine facute.

Ce imi mai place la Once upon a time este faptul ca poate fi privit din mai multe perspective si sa multumeasca pe toata lumea in aceeasi masura. Fie il privesti ca fiind un serial psihologic despre un baietel care inceraca sa  isi explice realitatea prin prisma povestilor din cartea lui mare cu coperti maro, fie il privesti ca pe un serial fantastic si crezi povestea lui.

Cred ca tocmai mi-am gasit serialul meu de ... luni sau joi (duminica e rezervata lui Doctor Who)





0 comentarii:

Post a Comment